Πληροφορίες αποστολής παράδοσης και επιστροφών

Αποστολή & Παράδοση

α) Στις περιπτώσεις παραδόσεων εντός των περιοχών εξυπηρέτησης του epiploorama ο πελάτης μπορεί κατόπιν συνεννόησης με το epiploorama να συμφωνήσει τον τρόπο που θα παραλάβει την παραγγελία του. Η παράδοση της παραγγελίας από το epiploorama αφορά σε εξωτερικό χώρο της διευθύνσεως του πελάτη και αμοντάριστα.

Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης και τοποθέτησης στο χώρο του πελάτη με επιπλέον επιβάρυνση του πελάτη κατόπιν συνεννόησης.

β) Ο πελάτης  έχει την δυνατότητα να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του από το φυσικό κατάστημα.

γ) Στις περιπτώσεις παραδόσεων εκτός των περιοχών εξυπηρέτησης του epiploorama ο πελάτης υποχρεούται να επιλέξει ο ίδιος τον τρόπο αποστολής με εκ μέρους του εντεταλμένο μεταφορέα, ενώ η εταιρεία εκπληρώνει την υποχρέωσή της για μεταβίβαση και παράδοση του είδους με την παράδοση του σε άρτια κατάσταση και συσκευασία, στο μεταφορέα που ορίζει ο αγοραστής. Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση αυτή μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους του epiploorama στο μεταφορέα. Για την υποχρέωση αυτή (περί ορισμού μεταφορέα και απευθείας χρέωσης του πελάτη από το μεταφορέα) θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή συνεννόηση και συμφωνία (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο, (τηλ. 2443029500 ή 6973654910, 6934706420) ώρες επικοινωνίας 9:00-17:00 για να ρυθμισθεί ο ακριβής χρόνος παράδοσης στον μεταφορέα, ο τόπος παράδοσης κλπ.

Η συμφωνία ανάθεσης στο αντίστοιχο πρακτορείο βαρύνει τον κάθε πελάτη που γνωρίζει ποιοι εξυπηρετούν καλύτερα την περιοχή του. Η αξία των εμπορευμάτων πρέπει να έχει εξοφληθεί τουλάχιστον 1 ημέρα πριν την παράδοση στο πρακτορείο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η παρουσία εκπροσώπου του πελάτη που θα πρέπει να παρευρίσκεται κατά την παράδοση τους από εμάς στους μεταφορείς, για να ελέγξει και παραλάβει τα προϊόντα ποιοτικός και ποσοτικός, σωστά και ακέραια. Εάν κατά την κρίση του εκπροσώπου υπάρχει πρόβλημα στα προϊόντα, θα πρέπει να γίνεται επιτόπου αποσυσκευασία των εμπορευμάτων για την ορθή παραλαβή τους. Τα εμπορεύματα στη συνέχεια ταξιδεύουν με κίνδυνο του αγοραστή.

Τρόποι Παράδοση
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα epiploorama.gr παραδίδει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα.

Κόστος Μεταφορικών 

Ενδεικτικό κόστος αποστολής αναφέρεται στο e shop δεδομένο ότι δεν θα υπάρξουν ανατιμήσεις που θα επηρεάσουν την τιμολόγηση της μεταφοράς των προϊόντων. 

Χρόνος Παράδοσης
Στο ηλεκτρονικό κατάστημα epiploorama.gr, κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να εξασφαλίζουμε πάντα τα καλύτερα προϊόντα στις πιο εκπληκτικές τιμές, αλλά και στους καλύτερους χρόνους παράδοσης. Μέσος χρόνος παράδοσης σε όλη την Ελλάδα 3-7 εργάσιμες ημέρες. Κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, λαμβάνετε ένα e-mail  που δείχνει που περιλαμβάνει το σύνολο των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, το προς πληρωμή ποσό και την αναμενόμενη ημερομηνία παραλαβής. Για να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας, πατήστε το Εξέλιξη Παραγγελίας.

Επιστροφές προϊόντων

Λόγος επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος αποτελεί:

Να έχει παραδοθεί άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία λόγω λάθους στη διαδικασία, την τιμολόγηση, την αποστολή, ή αν στα προϊόντα προκλήθηκαν ελαττώματα κατά τη μεταφορά, όταν αυτή γίνεται από συνεργεία της εταιρείας. Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείου και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στο πρακτορείο της επιλογής του πελάτη την ευθύνη φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.

Σε κάθε περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος για τα οποία φέρει την ευθύνη η εταιρεία ή και ο κατασκευαστής.

Το κόστος μεταφοράς προϊόντων προς επιστροφή και επισκευή ή αντικατάσταση βαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μόνο στις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα ή έλλειψη ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη της επιστροφής των προϊόντων σημαίνει αυτοδικαίως απώλεια του δικαιώματος αντικατάστασης και αποδοχής των προϊόντων ως έχουν.

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία του σε άρτια κατάσταση.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα εκτελείται επισκευή του προϊόντος εάν αυτό δύναται να πραγματοποιηθεί ή ολική αντικατάσταση μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν επισκευάζεται, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον υπάρχει σύμφωνη γνώμη της εταιρείας, οπότε, υπό την προûπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση του πελάτη με την εκδότρια Τράπεζα.

Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλειπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη. Το epiploorama προσφέρει πλήρη επιστροφή για το προϊόν(ντα) σε αχρησιμοποίητη κατάσταση και με την αρχική του συσκευασία.
Παρακαλώ σημειώστε ότι οι ακόλουθοι κανόνες πρέπει να ισχύουν για το προϊόν(ντα) που θα θέλατε να επιστρέψετε.
1. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αχρησιμοποίητο με όλη την αρχική συσκευασία.
2. Όλα τα αιτήματα για επιστροφή προϊόντων ελέγχονται με πολύ μεγάλη λεπτομέρεια κατά την άφιξη τους και δεν θα εγκρίνονται εάν το προϊόν(ντα) δεν είναι στην αρχική του κατάσταση όπως σας το στείλαμε.
3. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι το προϊόν(ντα) που θα μας επιστρέψετε μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών θα πρέπει να έχετε κρατήσει το αποδεικτικό αποστολής.
Δεν δεχόμαστε την ευθύνη για οποιοιδήποτε προϊόν(ντα) που έχουν υποστεί ζημιά κατά την διάρκεια της διαδικασίας ανταλλαγής κατά την μεταφορά τους από την μεταφορική εταιρία. Παρακαλούμε να εξασφαλίσετε την καλύτερη συσκευασία και ποιο σίγουρη μέθοδο αποστολής.
4. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος από την εταιρία ταχυμεταφορών και γίνεται με δική σας ευθύνη.
5. Μην επιστέψετε το προϊόν σας(ντα) χωρίς πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Εμείς θα σας παρέχουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για την επιστροφή.
Αν επιθυμείτε να επισtρέψετε κάποιο προϊόν παρακαλώ συμπληρώσετε τη σχετική φόρμα επιστροφής προϊόντων.

 

Αναιτιολόγητη Υποαναχώρηση Καταναλωτή (άρθρο 4 $ 10 v 2251/1994 σε συνδιασμό με ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Το ειδικό δικαίωμα του καταναλωτή για αναιτιολόγητη υπαναχώρηση Ειδικώς στην περίπτωση που ο χρήστης/πελάτης είναι είναι φυσικό πρόσωπο (δηλαδή όχι νομικό πρόσωπο, ακόμα και μη κερδοσκοπικό) που αγοράζει προϊόντα εξ αποστάσεως από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ αποκλειστικά για ιδιωτική του χρήση κι όχι στο πλαίσιο της επαγγελματικής του δραστηριότητας (στο εξής “ο καταναλωτής”) δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός αποκλειστικής προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της φυσικής κατοχής του προϊόντος στον ίδιο ή σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση με τα υλικά συσκευασίας πλήρη και σε άριστη κατάσταση (συσκευασμένο).

Για τον λόγο αυτό και επισημαίνεται η προσοχή κατά την αποσυσκευασία. Η υπαναχώρηση του καταναλωτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς ο καταναλωτής να είναι υποχρεωμένος να επικαλεσθεί λόγους που να δικαιολογούν την υπαναχώρηση, καθώς και χωρίς οικονομική επιβάρυνση του καταναλωτή, με εξαίρεση την επιβάρυνσή του για τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος και τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος λόγω της κατάστασης των προϊόντων κατά την επιστροφή.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.

Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος. Επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος απώλειας, βλάβης ή καταστροφής του προϊόντος παραμένει στον καταναλωτή μέχρι την παραλαβή του προϊόντος από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

Οι δαπάνες παράδοσης ή και συναρμολόγησης, που χρεώθηκαν κατά την παράδοση, ή και δαπάνες υπέρ τρίτων μεταφορέων, ανυψωτικών μηχανημάτων, γερανών και εν γένει οι όποιες άλλες δαπάνες πέραν της αξίας του προϊόντος δεν επιστρέφονται.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

 Εξαιρέσεις από την αναιτιολόγητη  υπαναχώρηση του καταναλωτή

ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση:

Στις περιπτώσεις προϊόντων που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για τον καταναλωτή, με ειδικές προδιαγραφές ή απαιτήσεις του καταναλωτή ή εν γένει προϊόντα εξατομικευμένα για τον καταναλωτή.

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς εκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής έχει προβεί μόνο σε ηλεκτρονική (on line) ή τηλεφωνική κράτηση προϊόντος, χωρίς υποχρέωση πληρωμής, προκειμένου αυτό να το αγοράσει από φυσικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, καθώς η συναλλαγή αυτή δεν συνιστά πώληση εξ αποστάσεως, στην οποία και μόνο εφαρμόζεται ειδικώς το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης του καταναλωτή.

Νοείται ότι σε όλες τις πιο πάνω περιπτώσεις, όπως και σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής διατηρεί στο ακέραιο το γενικό δικαίωμά του δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πωλήσεως και επιστροφής του προϊόντος λόγω νομικών ή πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων που διαπιστώνει μετά την παραλαβή του και τη χρήση του, σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις των άρθρων 540 και επόμενα του Αστικού Κώδικα, το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 και τις λοιπές διατάξεις προστασίας του καταναλωτή και εν γένει του αγοραστή.

Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμέλειας

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του στο ηλεκτρονικό κατάστημα λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους ης ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την έχει ήδη εισπράξει, τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση Ζ1-891( ΦΕΚ Β΄ 2144/30.08.2013) μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ).

Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ), τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού.

Στην περίπτωση αυτή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.